Motywacja do zdrowego odżywiania- recenzja Health Box

Każdy kto zaczyna zmieniać swoją dietę zostaje rzucony na głęboką wodę! Słyszy nazwy produktów, o których wcześniej nie miał pojęcia, musi dowiedzieć się o właściwościach wielu produktów, wiedzieć co szkodzi, a co powinno znaleźć się w jego menu.

Nie od razu Rzym zbudowali i dlatego wszystkich nowości powinno się uczyć stopniowo. Dobrym pomysłem może być subskrypcja paczki Health Box, która co miesiąc kryje w sobie kilka wyjątkowych i zdrowych produktów. W ten sposób co miesiąc możemy zapoznać się nowym składnikami diety.

Do tej pory przetestowałam dwa Health Boxy- wydanie ze stycznia i lutego.

W styczniowym znalazło się: nasiona słonecznika, nasionka chia, mąka migdałowa, czarny sezam, baton raw paleo oraz miechunka peruwiańska.

 

Miechunkę oraz mąkę migdałową próbowałam po raz pierwszy! Od dawna chciałam spróbować mąki migdałowej. Szybko powstał przepis na migdałowe ciastka z białą czekoladą i żurawiną! Mąka migdałowa sprawdziła się świetnie. 🙂

cranberries and white chocolate cookies!

 

Miechunkę jadłam po raz pierwszy, bardzo mi smakowała. Baton wyróżnia się tym, że jego skład jest 100 % naturalny, bez żadnych sztucznych dodatków i słodzików. Na prawdę dobry.

 

 

 

 

 

 

Nasionka chia używam od dawna do puddingów oraz dżemów.. nie ma nic łatwiejszego niż dwuskładnikowy dżem- nasionka i owoce. Wykorzystałam je do orzechowego sernika z truskawkami. Przepis na dżem możecie znaleźć tutaj:

Jelly to my peanut butter no-bake cheesecake! <3

Nasiona słonecznika zainspirowały mnie za to do zrobienia kremu sezamowo-piernikowego. To był totalny odlot, rzecz która dawno mi tak bardzo nie smakowała. 🙂

tutaj przepis: http://justdeliciousx.pl/sprawnosc-umyslowa-czyli-brain-power-przepis-na-piernikowy-krem-ze-slonecznika/

W lutowym Health Boxie z okazji Walentynek znalazł się: makaron z mąki durum, olej rzepakowy, nowy napój z nasionami chia od Chias, mąka kokosowa, pestki słonecznika, cieciorka w sosie pomidorowym i karob! To był dla mnie strzał w dziesiątkę. 🙂

 

 

 

 

 

 
Miałam okazję przestesować jeszcze raz karob, który kiedyś mi nie smakował. Przekonałam się do niego pod słodką- słoną postacią. 🙂

Tutaj przepis:

Carob zucchini flaxseed 😋🍇🍵🍫 Dzień dobry! 💙 Ok.. miałam rozkminę jak ugryźć ten karob, który znalazł się w lutowym @healthboxpl ? 🤔dochodzę do wniosku, że bez sensu jest wymagać od niego by smakował identycznie niż kakao. Karob to karob. ☝🏻😄Próbowałam go łączyć tylko na słodko, ale zdecydowanie lepiej pasuje mi do słodko- słonych posiłków. 😊Dla alergikow może być dobrym substytutem kakao, ale mimo wszystko jego smak zawsze będzie się różnił. 😉Jak przestałam od niego wymagać by smakował jak kakao zaczął mi smakować😄, fajnie zjeść coś innego raz na jakiś czas, dostarczyć z innych źródeł wartości odżywcze. 🙏🏻życzę wszystkim super weekendu i odwagi przed nowością! ❤🤸🏼‍♀️ 👩🏼‍🍳cukinia gotowana na mleku migdałowym z karobem, mielonym siemieniem lnianym, jogurtem greckim, borówkami i pestkami dyni. 😋

A post shared by Justine Połeć (@justdeliciousx) on

Przypomniałam sobie o dawno nie jedzonych pestkach dyni, co było fajnym odświeżeniem moich posiłków. Cieciorkę często sama robię na kolację, więc spodobał mi się produkt Primaviki, którą już ją przygotowała w sosie pomidorowym.

Polecam wszystkim, którzy chcą włączać nowe składniki do swojej diety bądź tak jak ja już mają bzika na punkcie zdrowych produktów subskrypcję Health Boxa. W ten sposób co miesiąc przychodzi do nas nowa porcja inspiracji. 🙂

http://health-box.pl

Subscribe to our mailing list

* indicates required
" >

Get Free Email Updates!

Signup now and receive an email once I publish new content.

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.