Smoothie bowls na zimę!

Chociaż temperatura spada, moja miłość do smoothie bowls dalej iskrzy! 🙂

Wprowadzam jednak pewne zmiany w sposobie ich wykonywania. Staram się by ich temperatura była wyższa oraz dobieram rozgrzewające składniki, które poprawiające odporność i dodają energii! 🙂 

Moje rady co do przygotowania smoothie bowl w ciepłej temperaturze!

  1. Do składników przed miksowaniem dodaj zaparzony ziołowy napar lub zaparzoną herbatę smakową. Podniesie to temperaturę smoothie oraz doda mu pysznego aromatu! Polecam rumianek, herbaty owocowe, hibiskus, mięte, pokrzywę!
  2. Dodaj do smoothie ugotowane chwile wcześniej warzywa- nie mrożone jak w lato! Wykorzystuję cukinie, kalafiora, buraki, marchewkę oraz słodkie ziemniaki! Gotuję je aż zmiekną, kroję i wrzucam do blendera. 🙂
  3. Zalej mielone siemię lniane gorącą wodą, wymieszaj, poczekaj chwile aż zgęstnieje i dodaj do składników na smoothie!

Moje top dodatki do zimowych smoothie!

  1. Dynia
  2. Jabłka
  3. Kokos
  4. Czekolada
  5. Masło orzechowe

Porcja przepisów!   

Orzechowa dynia ze śliwką
Write a review
Print
Ingredients
  1. 4 łyżki puree z dyni/ugotowanej dyni
  2. 2 łyżki mielonego siemienia lnianego złocistego zalanego gorącą wodą wymieszanego i lekko przestudzonego
  3. kurkuma
  4. łyżka masła orzechowego
  5. 3 łyżki serka wiejskiego
  6. dodatki: śliwka, orzechy, nasiona konopii,surowe ziarno kakao, maślanka
Instructions
  1. Wszystkie składniki zmiksować, wlać do miseczki i udekorować dodatkami. 🙂
http://justdeliciousx.pl/
Kokosowe jabłko z miętą i czekoladą
Write a review
Print
Ingredients
  1. Jabłko
  2. 3 garście szpinaku
  3. pół szklanki zaparzonej mięty
  4. 150 g jogurtu greckiego
  5. pół saszetki zielonego Slim Elixiru Chias
  6. dodatki: prażone jabłko z płatkami kokosa, gorzka czekolada, mięta
Instructions
  1. Zmiksuj wszystkie składniki, przelej do miseczki i udekoruj dodatkami!
http://justdeliciousx.pl/

W sklepie Chias macie ode mnie zniżkę- przy zakupach za min. 100 zł dostajecie -25zł od zakupów! 🙂 Kod to: justyna25 

link: Sklep Chias

 

Persimona w różowym oceanie
Write a review
Print
Ingredients
  1. ugotowany burak
  2. pół szklanki zaparzonego hibiskusa (opcjonalnie)
  3. pół owocu kaki persimona
  4. pół szklanki mleka kokosowego
  5. 2 łyżki serka wiejskiego
  6. dodatki: persimona, płatki kokosowe, ulubiona granola, masło orzechowe
Instructions
  1. Wymieszać wszystkie składniki, przelać do miseczki i udekorować dodatkami!
http://justdeliciousx.pl/

Subscribe to our mailing list

* indicates required
" >

Get Free Email Updates!

Signup now and receive an email once I publish new content.

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.